torsdag den 24. marts 2011

Endnu en hagesmæk - new and improved!



Når man får børn, finder man pludselig ud af hvad der er vigtigt og godt at have og hvad der er overflødigt. Jeg fandt ud af idag, da Hannibal var godt i gang med få fingrene ned i sin mos, spytte vand og mos ud af munden og hive op i hagesmækken, at min ellers fine hare-hagesmæk ikke er tilstrækkelig når det kommer til fast føde. Den fungerede ellers rigtig fint i starten, men nu er Hannibal blevet meget mere ivrig når han spiser, at mosen da lige skal mellem fingrene og rundt i ansigtet og på smækken. Samtidig falder der en del mos ud af munden og ned ad smækken. Mens jeg sidder i dag, og tager mig selv i at holde op i den nederste del af hagesmækken (så alt det gode snask ikke ryger ud på gulvet), tænker jeg "nu er det da på tide at lave en new and improved hagesmæk" Jeg er stadig ret vild med voksdug-stoffet og der er jo andet end harer på ;) Så her er der så en ny hyggelig hagesmæk! Glæder mig til Hannibal skal prøve den..





Ingen kommentarer: