søndag den 13. marts 2011

Hjælp?? What to do??

Jeg har fået en ny barnevogn... eller det har jeg så ikke endnu, for jeg kan simpelthen ikke finde ud af om jeg skal slå til eller ej. Vi snakker om en gammel velholdt odder-vogn af mærket sølvpil. So far so good, men jeg ved ikke helt med farven og stoffet. På en måde er det rigtig fedt og retro, på en måde bliver det lidt for meget. Jeg har brug for hjælp!! Hvad synes I???








Desværre ses den ikke rigtig i dagslys, så kan ikke heeelt fornemme farven, men giv et bud på hvad jeg skal gøre...

7 kommentarer:

Louise sagde ...

Hej :)
Jeg havde helt klart slået til, den er super fin.
Kan måske godt følge dig i din tvivl på farven, men mon ikke den piftes lidt op. :)
Louise

Kia sagde ...

Ja, den er nemlig så fin!! Èn for :-)

Anna sagde ...

Jeg synes den er fed - jeg ville købe den, hvis den ellers er i orden.

Lærke sagde ...

Lilla fløjl - så bliver det ikke mere retro. Ingen betænkeligheder der :=

Kia sagde ...

Åha.... I har så ret... Jeg tror jeg gør det! Eller... skal lige se standen på den 'live' og selv lige have taget billeder :-)

Naja Luise sagde ...

Den er fin... Meeeen noget rigtig lort at få ind i en bil.... Og jeg gad ikke køre med de hjul i Aarhus midtby... Ellers er det jo fedt at den er så stor! :-)

Kia sagde ...

Har også overvejet om den bliver træls mht. brosten og busser...