mandag den 4. april 2011

Cupcakes til morgenmad??!... perhaps...

.. men det var jo altså fordi jeg sådan glædede mig til at putte 'frostings' (læs: hindbærflødeskum)ovenpå og tage billeder til bloggen.. og hvad gør man så når man har dekoreret kagerne og taget billeder?? Hmmm... haps haps haps! Desuden skulle jeg da lige fejre at jeg kan passe et par gamle jeans igen! Halleluja, det går den rigtige vej! Så nu er det slut med lækkerier i et stykke tid (vi har skrevet KUN sundt mad på madplanen til denne uge)
Nå, men nok med undskyldinger.. Ja, jeg spiste en (to) cupcake(s) her til morgen, hvor jeg egentlig drikker en gang smoothie... I går kom jeg tættere på mine luftige cupcakes, med en opskrift herfra med chokoladestykker i. Det er ikke heeeelt endnu som jeg har i tankerne, men det rykker sig tættere på..


Makron og revet chokolade på min
'frosting'


mmmm... lækre chokoladestykker i...

Ingen kommentarer: