søndag den 3. april 2011

Søndag, fuglekvidder og flytterod..

Åhhh ja, hvilken dejlig søndag at stå op til. Fuglekvidder og forårsstemning. Hvem der dog havde tid til en gåtur... 
Lige pt. er det ikke mig i hvert fald. For her i hjemmet er der gået flytte-mode i den. Sortering, kasser, rod osv er ca. det der kendetegner vores hjem lige nu. 


Aviser og blade til indpakning
(og en vissen plante), dvd'er vi
ikke lige ved hvor skal hen og et kæmpe
skrummel af skab (vi ikke skal have med HA!)


Kasser über alles!!

Et lille rodet legetæppe, som jeg hellere
må få styr på inden Hannibal vågner


Jeg HADER at flytte.. HAAAAADER det.. Ikke det med at komme ud til et nyt hjem.. nej nej, det er det sjove. Når man først har fået alle tingene ind og skal til at sætte billeder op, rykke møbler rund osv så sker alt det sjove... men indtil da.. Grrr.... Så skal man rykke alle ting ned, sortere i sit l***, pakke sko, tasker, jakker (ja, I kender det vel), samt leje bil, skaffe folk og så kommer den VÆRSTE dag!!! Selve flyttedagen... ÅH, bliver helt udmattet bare ved tanken. Men altså.. så er der jo en stor lettelse, når man henter den aller sidste flyttekasse fra bilen.. så kan et nyt kapitel i et nyt hjem begynde. Forhåbentlig et godt kapitel :) 
God søndag til jer alle!

3 kommentarer:

Lærke sagde ...

Flytning er også det VÆRSTE jeg ved. Rigtig meget held og lykke med det nye sted. Hvornår flytter I? Jeg kunne måske invitere mig selv på te mellem d. 28. og 30.?

Kia sagde ...

Hej kære Lul!!
vi flytter omkring midt maj, hvis alt går efter planen. 28. og 30. april?? Selvf. kunne være hyggeligt!!

Lærke sagde ...

Saa er du tidligt i gang med at pakke! Men det er nok bare mig der er last-minute-typen... Jeg kan lige skrive igen naar vi er taettere paa d. 28...