tirsdag den 5. juli 2011

30 day blog challenge - day 2

Meningen med dit blognavn


Hannibal siger jo lidt sig selv, da min søn hedder Hannibal. 'Er du og Daniel så elefanterne?.. høhø' som min mor spurgte engang! Og nej, det er egentlig ikke meningen at vi er elefanterne, da jeg nødigt ville sammenlignes med sådanne kæmpe, men flotte dyr. 'Hannibal og elefanterne' er egentlig en historisk fortælling om en krigsherre der kæmpede i krig med sine elefanter. 



Det er egentlig heller ikke derfor bloggen hedder det, da jeg ikke er fan af Hannibal og elefanterne, selvom det var der jeg fik inspirationen til navnet. 
Nej, jeg synes blot det lød godt og så er jeg vild med elefant-print på stof elefanter som bamser eller legetøj, så derfor har Hannibal en god del elefanter herhjemme. Man kan faktisk lidt sige at hjemmet bærer præg af Hannibal og elefanterne 



Ingen kommentarer: