tirsdag den 12. juli 2011

30 day blog challenge - day 8 og 9

Jeg har lige haft lidt at se til de sidste par dage, så glemte helt min blog-challenge. Men pyt, så kommer der bare dobbelt op på det i dag!


Dine mål/gøremål for denne måned og hvorfor


I denne måned er der en del på spil og store beslutninger der skal tages. 
Hannibal skal starte i dagpleje. Jeg ville egentlig have vuggestue, men Daniel har snakket med pladsanvisningen i dag og vi har fået en plads i en dagpleje. Det var det eneste sted de havde plads.. Så nu håber jeg bare at det er en sød dagplejer, og at Hannibal kan falde til ro der. Det er da en stor beslutning der skal tages. Skal han derhen eller er det bare NO GO


Ud over det, skal jeg jo lige finde mig et job pr. 1. sep. da jeg jo er meldt ud af studiet nu og skal have hjemme VUC kemi c fra august. 


Ud over det, vil jeg gerne stoppe med amme Hannibal. Han ammes kun morgen og aften og det er absolut ikke noget der vitterligt mætter. Det er bare ren hygge. Så når sommerhus-turen er slut, så trappes der gevaldigt ned, HANNIBAL! 


Jeg vil egentligt også gerne have lidt flere kæreste-aftener med Daniel i denne måned, nu hvor han har ferie og vi kan få Hannibal passet. Vi har planer om en café burger efterfuldt af bif-tur.. det er efterhånden ved at være RIGTIG lang tid siden vi har været ude og spise sammen. 


Noget du er stolt af fra sidste måned


Jeg er stolt af mig selv for at have taget en stor beslutning i mit liv og melde mig ud af lærerseminariet, for at følge mit hjerte og søge ind på mit drømmestudie, jordemoderskolen i Aalborg. 








Jeg er stolt af min søn, som har lært at kravle, kysse og spise rugbrød og frugt selv og som bare altid er fantastisk dygtig til alt!








Jeg er stolt af min kæreste fordi han klarer sig godt på sit arbejde, trods travlhed, og alligevel formår at komme hjem dag efter dag og lave mad og være far og kæreste på een gang. Det er ikke kun i denne måned jeg er stolt.. jeg er stolt hver måned.








Jeg er stolt af at være barn af så skønne forældre, der stiller en bil til rådighed når man vil på ferie på sjælland! 








Sidst men ikke mindst er jeg stolt af mine veninder, som altid gerne vil drikke kaffe med en 'kedelig husmor' som jeg er pt ;)



2 kommentarer:

Carina sagde ...

Med på en kusine sniger... Godt man kan blive lidt opdateret i denne elektroniske verden. Sejt med studiet, Kia, og fedt du følger dine drømme.

Kia sagde ...

Hej Carina! Fedt du følger med :)

Tak! Det var virkelig også en stor beslutning at tage! Især fordi studiet ligger i ålborg og jeg kommer til at skulle pendle (hvis jeg kommer ind). Så det bliver nogle hårde, men gode år!