lørdag den 30. juli 2011

Loppefund - Sabro og Kolt!

What else to do på en varm lørdag, end at tage på loppe-tur med lånt bil!?
En veninde fortalte mig i går om et par gode genbrugs-/loppesteder i Århus omegn som jeg da selvfølgelig skulle tjekke ud i dag. Det blev kun til to steder, da kombinationen af sol, bil og en lille dreng ikke er optimal. Men til gengæld synes jeg at jeg har fået lavet nogle FINE fund til 'rigtige' penge... dvs. meget billige penge!

Første stop: Kolt (tæt ved Hasselager)

Pappi und Pølle tjekker tingene ud!





Andet stop: Lading ved Sabro






Pappi fandt en rigtig fed 50'er 'sports' jakke i lys blå




Sidste stop: Det her fik jeg med hjem!

En stor plastik-skål, en lys blå porcelænsskål, lille hvid vase, potte med hjerter, porcelænsskål med orange kant, to hjerteskåle i rød, bambi og mor i porcelæn, træklodser (kun vist få af dem her) og den blå herrejakke (som vist på Pappi før) alt sammen til 110,- DET kalder jeg loppefund til billige penge!

Efter sådan en veloverstået tur til et par lopper, så fortjener man en god omgang kaf' og resterne af en kage :) Må jeg tilføje at kruset er købt i Føtex til en sølle 10'er... Købte selvfølgelig 6 stk.

Ingen kommentarer: