onsdag den 24. august 2011

.. kender i det...

.. hvor man er lidt træt, har hovedpine og synes egentlig det har stået på i noget tid? Kender I så det hvor man drager forhastede konklusioner og skynder sig at google træthed og hovedpine og klikker straks hen på siderne med de dødelige sygdomme???? Forbandet altså... 




Jeg havde lige en lille panik-dag i forgårs, hvor jeg lige skulle google de ord og alle mulige væmmelige sider kom frem. Straks konkluderede jeg at jeg måtte være dødelig syg! Jeg ringede stortudende til Daniel og sagde at jeg sikkert er meget alvorlig syg... Som han hurtigt konkluderede, så glemmer jeg at tænke på alle mulige faktorer i hverdagen, der gør jeg at er lidt under vejret for tiden. Hannibal er lige startet i dagpleje, jeg skal snart starte igen, min fremtid er ret usikker, økonomien er ok, men også kun liiige ok... Pyha.. jeg glemmer lige alle de ting. 


Så hvorfor er det man straks drager forhastede konklusioner??? Jeg ville ØNSKE jeg kunne tænke mere rationelt i sådanne situationer! Min mor er meget sådan også og jeg har altid tænkt, at sådan vil jeg ikke være.. men efter Hannibal er det virkelig blevet slemt! Jeg vil jo nødigt skulle forlade ham for tidligt! 
Skæbnen ville selvfølgelig at dagen efter panik-dagen, blev mit hoved allerede meget bedre og dunker slet ikke så meget mere... Plus at jeg kan mærke at jeg er øm i nakken, så det er højst sandsynligt det! 


Men altså.. ÅHA! Kan I følge mig!??



Ingen kommentarer: