søndag den 11. september 2011

Søndags-steming og et par nyankomne ting!

Jeg har jo lovet et par stykker, at der snart kommer flere billeder af huset på bloggen, men jeg har lige shoppet lidt ting og sager på nettet, der liiiige skal ankomme og placeres rundt omkring, før jeg vil tage flere billeder af de forskellige rum. 
Som sagt er der jo et par rum, jeg ikke helt er færdige med. Det tager jo lidt tid at få det rette rum, right? 


Det kan godt være man ikke altid har en idé til hvordan det færdige resultat skal se ud, men så slår man lige en hylde op, så placerer man lige en plante, maler et bord og hænger et billede op, og så bliver det efterhånden noget der er værd at se på. 
Jeg er ikke helt færdig med vores soveværelse, badeværelse og arbejdsværelse.. Der skal ske lidt mere.. lidt flere farver og sådan. Hvis der er nogen der har nogle idéer til noget fedt i et af rummene, så meld gerne ud! Tager imod med kyshånd ;)


Nå, men med det sagt, så er der sket lidt nyt mht. indretning på hjemmefronten. Ja ja, en hylde er slået op, et par kasser er kommet til badeværelset og 'avis-/bladholder' er hængt op og dem må I godt se billeder af :) 


Samtidig smider jeg lige søndags-stemnings billeder op, nu hvor det jo er en skøn søndag med REN afslapning.. efter en god tur hos mødrene (se forrige indlæg)!


Ny hylde i køkkenet! Jeg valgte, helt med vilje, ikke at male den, da ret mange ting i det her hus efterhånden er malet. Det giver lidt ro til øjet med en stille og rolig træhylde. Et par af kogebøgerne er nye og en fødselsdagsgave fra mine forældre til Daniel.

Dåsen her, med blomsterne, er en af mine all time favorit dåser! Jeg er vild med dåser. Desværre er jeg ikke den eneste, så det resulterer i, at de er ret dyre at købe. Den her var også ret så dyr i den genner jeg fandt den! Men smuk er den da, ik??

Bambi og mor nyder en stille stund i vindueskarmen ;)

Og her er de så. De nyankomne kasser! Perfekt til badeværelset og alle de dimser man (læs: JEG) har liggende på badeværelset. Købt i Søstrene Grene til næsten ingen penge. Ja, den største af dem, fik jeg til en sølle 10'er, fordi der var en mikro plet i bunden. Nej, jeg gider ikke gøre opmærksom på sådanne bagateller.. nej nej, det var ekspedienten der opdagede den og straks gav mig kassen til halv pris. GOD STIL! 


Hjemmegjort avis-/bladholder...

.. det var oprindeligt en dåse med chokoladepulver i, som vi brugte på den gamle café jeg arbejdede på (Café Smagløs i Århus). Jeg bankede bunden ud af den, kom noget gult bånd rundt om den og vupti... nyt læsestof til toilettiderne. 

Søndagsmusik alias Mikael Simpsons nye; 'Noget lånt, noget blåt'. Dejlig roligt og anbefalelsesværdigt! 

HiH = Hannibal i Hopla! 
Så kom der da lidt billeder af hjemmet igen, hva? Jeg LOVER der kommer flere! Men hver ting til sin tid :) (ps. irriterende ordsprog!)


God søndag... endnu engang! 

Ingen kommentarer: