torsdag den 6. oktober 2011

Jeg ønsker mig.. #7

Så er jeg på den igen.. Ting jeg har fundet, som jeg vil haaaaaaaa'! 
Når jeg nu ligger her i sofaen i alt min elendighed, så har jeg pludselig tid til at finde ting og sager på nettet, som kunne være über fedt at eje. Denne gang handler det 'bare' om et par super fede t-shirts! Ja ja... jeg ved godt sommeren er ved at være forbi, men man kan altså godt have en t-shirt inde under en lækker strik-cardigan f.eks. 
Tjek dem lige ud:


T-shirt med piperygende rådyr på! Findes lige HER

Samme slags t-shirt bare med et kamera på. Findes HER
Ja, de skal altså lige med i samlingen. 


Det er ret fedt at have en blog, netop i sådanne tilfælde at man finder ting og sager man godt kunne tænke sig. Åh, der er så tit, jeg har tænkt; 'Wow, det er fedt, det må jeg ønske mig til min fødselsdag'.. og når man så har fødselsdag, har man pludselig glemt hvad man har gået og ønsket sig hele året.. det er slut nu :) Nu kan jeg bare gå ind på min blog under etiketten 'Ønsker' og vupti.. så kan jeg se hvad det nu var jeg gik og ønskede mig. 
Desuden har jeg sagt til folk (læs: Daniel) at man bare kan gå ind på bloggen, hvis man er i tvivl om hvad man skal give mig ;)


SÅ SMART!



Ingen kommentarer: