lørdag den 12. november 2011

Er bare lidt misundelig og MEGET imponeret!

Kan I huske dette indlæg? Jeg efterlyste foreslag til hvad man kan sidde og nørkle med foran flimmeren om aftenen. I samme omgang kom jeg selv med et foreslag om, selv at lave runde æsker alla dem man kan købe i decorate til mange penge. 
Jeg købte faktisk grejet til det og fik lavet et par stykker, men er ikke helt tilfreds. 


Jeg skal lige love for at mine æsker blev gjort endnu mere til skamme, da hende her blev inspireret af mit indlæg og lavede disse skønne æsker. Se bare her:



Billeder lånt HER (håber det er ok, Trine?)
Er de ikke bare fantastiske???


Jeg er meget imponeret og en lille smule misundelig ;) 
Nu tror eg at jeg vil lade mig inspirere lige tilbage igen, og forsøge mig igen igen med nogle nye æsker!



2 kommentarer:

Trine Bruun sagde ...

Haha.. Det er godt, at vi kan inspirere hinanden! Glæder mig til at se resultatet (;

Kia sagde ...

Nemlig :)