torsdag den 3. november 2011

Jeg ønsker mig.. #8

Det er vist noget med at nogen her lige har haft fødselsdag.. og så er det vist noget med at der kommer lidt gæster her på lørdag.. og så er det vist noget med at nogen her, har sagt til sine gæster, at de skulle gå ind på min blog under etiketten 'ønsker' for at få inspiration til gaver. 


Jeg må hellere lige give dem lidt flere ting at vælge imellem ;) (i tilfældig rækkefølge)


Stelle lysestage findes i 'Decorate' eller lige her

Jeg tager ikke sol, da det ikke er sundt (og jeg ikke har tid). Til gengæld bruger jeg til tider bodylotion med lidt selvbruner i. Jeg er fan af dette mærke, som man kan få til både krop og ansigt. Købes i Matas.. eller lige HER

En Anne Black kaffe-/tekande fra 'Decorate' eller lige HER 


En MayerLavigne vase fra 'Decorate' eller lige HER

Et par skønne ringe fra Anne Black. Købes i 'Decorate' eller lige HER

Bum bum bum.. så var der lige lidt flere ting at vælge imellem ;) Glæder mig til at se jer alle ladies!



Ingen kommentarer: