torsdag den 10. november 2011

Jeg ønsker mig.. #9

Selvom jeg lige har haft fødselsdag og egentlig er ret mættet af gaver og ønsker der går i opfyldelse, kom jeg lige til at kigge på denne side, som min veninde, med denne blog, linkede til i et ønskeindlæg. 


Der fandt jeg selvfølgelig lige et par ting jeg vil flashe her på bloggen. 


En super fed avis-/bladholder i retro orange. Se den HER

Rigtig fin skjorte med kirsebær og en masse andet frugt på på. Se den HER

En smuk børnetallerken som Hannibal IKKE må få endnu.. da han højest sandsynligt ville smide den på gulvet efter afsluttet måltid. Men smuk er den!! Se den HER

Smuk gul Holmegaard glaskugle. Se den HER

Hvis man nu havde en lille pige, eller hvis man nu en dag fik sig en lille pige, kunne denne kjole hurtigt blive aktuel en varm sommerdag ved stranden. Jeg får nok ikke Hannibal i den... Se den HER

Sjovt retro termometer. Jeg synes det er helt fantastisk! Se det HER

Smuk (meget dyr) salatskål fra Torben Ørskov. Se den HER

Retro køkkenur med æggeur i rød. Se det HER

Smukt grønt retro sengesæt i 2 dele. Ville pryde soveværelset. Det det HER

Herlig rød kagedåse. Ville være perfekt til transportering af muffins.. Og så ville det pynte smukt i køkkenet! Se den HER

Denne skønne drengejakke kunne jeg til gengæld godt få Hannibal i. Den er endda den rigtige størrelse til efteråret. Ihhh.. kan lige se ham for mig med den på! Se den HER


Åh ja, så kom der lige lidt flere ønsker. 
Jeg må lige for en god ordens skyld sige, at jeg ikke forventer at få alle mine ønsker opfyldt og er meget taknemmelig og ydmyg når det sker. Jeg bruger mest af alt disse ønske-indlæg som en slags ønske-liste eller til inspiration. 


Derfor må man gerne gå lidt amok i ønsker, når det nu 'kun' er ønsker ;)


Hvad ønsker I jer derude i blogland???





Ingen kommentarer: