søndag den 6. november 2011

Weekenden i billeder og ord - fødselsdag og svamp!

I tirsdags (1. nov.) havde jeg fødselsdag, så i går, lørdag blev det min tur til at fejre den :) Og hvilken dag det var!
Jeg havde inviteret nogle veninder over til boller og lagkage (jeg nåede ikke tage billeder af bordet, men kan fortælle det ligner fødselsdagsbordet til Hannibals 1-års, til forveksling) og det var simpelthen så afslappende og hyggeligt :) Desuden fik jeg et par rigtig lækre gaver. De fleste.. nej, vent.. ALLE fra 'Decorate' ;) Så jeg var en glad pige på nu 26 år!


Hygge med kaffe og amning efter kage-/bollebord! Kan afsløre der mangler en veninde, men hun smuttede desværre før jeg fik hevet kameraet frem!

Armen.. Kan I se den??? Det er jo uglen jeg ønskede mig i DETTE indlæg! Den fik jeg af hende her og jeg er bare SÅ glad for den :)

Skøn, ikke?

Desuden fik jeg et gavekort til 'Decorate' og en smuk smuk ring..

Ringen, som jeg ønskede i DETTE indlæg, var desværre liiige en tand for lille, så den skulle ud og byttes i dag søndag.. Den vender jeg tilbage til :)


Jeg vil lige bruge et par ord til at sige tak til mine skønne veninder, der gjorde en kold og mørk lørdag i november til noget helt specielt og en rigtig hyggelig dag, jeg sent vil glemme. Og TAK for alle de smukke gaver! I er de bedste!!


Om aftenen, efter pigerne vendte snuden hjemad, fik jeg lige lidt 'solen er lige gået ned'-billeder...







Søndag startede mindre glamourøst ud, da vi har fundet ud af, at Hannibals barnevogn er blevet ramt af mug og skimmelsvamp :( ØV!! Så der blev skudt nogle penge og en masse arbejde i at få den ren igen og få dræbt svampen.
Jeg skal hilse og sige, at det er et større arbejde at få sådan en barnevogn ren. Heldigvis stod Daniel for selve afskrubningen af vognen.. det krævede også lidt knofedt! 


Daniel der skrubber

Madras og betræk i blød..

Rodalon... Du er min nye bedste ven!!


Ja, det var nu ikke så skide lækkert, men nu er tingene blevet renset er er nu ved at blive vasket og så krydser vi fingre for, at det var sidste gang vi så svamp i den vogn!


Nå, men det var jo heldigvis kun et lille udsnit af søndagen :) 
Vi var også en tur i 'Decorate' for at bytte ringen og købe noget for mit gavekort!


Der blev flyttet lidt rundt på tingene i vindueskarmen efter uglens ankomst og nu også..

... ankomsten af denne smukke lysestage, som jeg købte for gavekortet i 'Decorate'! Der er en udgave af den i DETTE ønske-indlæg.

Den lidt for lille ring blev erstattet af denne smukke ring. Man kunne desværre ikke få den HELT samme ring, som den pigerne havde med til mig, men denne er mindst ligeså smuk og jeg elsker den allerede på min finger!!


Ahhhh... Det er nu godt at slutte weekenden af med at par opfyldte ønsker. 


Nu er der ellers bare dømt ren hygge..


'Feist' i anlægget

Stearinlyst tændt

Og hjemmelavede bagte mandler med salt
Kan I mærke den gode stemning??


Go' søndag :)



Ingen kommentarer: