torsdag den 8. december 2011

Et plakat-ønske!

Jeg har et ønske.. til Hannibals værelse. Jeg kunne rigtig godt tænke mig en plakat til værelset, men det skal være sådan en gammel plakat på pap, som man brugte i folkeskolen (da jeg var barn) med grøntsager på. Grøntsager der er tegnet realistiske med navn under... I ved... 


Jeg har prøvet at kigge lidt på nettet og har fundet nogle gode bud..


Dette her er det tætteste jeg kom. Det er lige præcis sådan jeg vil have det, men i stedet for blade og blomster, må det gerne være grøntsager

Det kunne også minde lidt om sådan en her, hvor der står beskrevet hvilket svamp det er... så bare med grøntsager

Den her er ikke lige det jeg efterlyser, men jeg synes nu den er ret sød, og den ville pryde væggen på Hannibals værelse. 
Er der nogen der ved hvor man kan anskaffe disse plakater? Gerne til en god pris. 


Hjælp :)



4 kommentarer:

Anonym sagde ...

har du prøvet ddposters.com

Kia sagde ...

Hej anonym!

Nej, det må jeg lige prøve! Tak for tippet :)

Boselade sagde ...

Den med koen er total skøn :-)

Py sagde ...

Nogen af dem kan du helt sikkert få her:

http://www.plakatforretningen.dk/pl/Plakater_Mad_Drikke_101.aspx