mandag den 26. december 2011

Jul anno 2011!

Kære alle,


Jeg håber I har haft en dejlig jul, for det har vi i hvert fald. To rigtig gode og rigtig hyggelige dage blev det til (indtil videre). Jeg har i dag kastet håndklædet i ringen og lagt mig med dynen på sofaen og 'hygger' med en god gang maveonde :( Dvs. kvalme og mavesmerter. Daniel mener at det er alt den julemad, og jeg tror faktisk han har helt ret. 
For det første spiser vi sjældent kød i dette hjem, for det andet er det altid 'let' mad vi får dvs. med minimalt fedt. Jeg EEEEElsker julemad.. Og derfor har jeg ingen stopklods, når jeg spiser juleaften.. Jeg kunne faktisk ikke stoppe med at spise, selvom jeg begyndte at få ondt i maven, midt i maden. Hmmm... var der nogen der sagde mangel på selvkontrol?? Men når man så oveni ikke er vandt til så meget kød og fedt, så reagerer maven jo.. så jeg må jo betale 'straffen' af grovædning. 


Nå, tilbage til det hyggelige :) 


Jeg fik da taget lidt billeder hos sviger, alias Hannibals farmor, hvor juleaften i år blev holdt. 


(Jeg undskylder de lidt rystede billeder)







Det var en noget så hyggelig juleaften! Hannibal var i strålende humør hele dagen og aftenen med.




Til min store overraskelse den aften, viste det sig, at Hannibal har lært (sikkert i dagplejen) at spise helt selv med ske!!! Han kunne spise hele sin ris a la mande SELV! Der var ingen grænser for hvor stolt mor var den aften!! 



Det var som sagt en helt forrygende aften. Hannibal kunne sågar holde sig vågen til både dans og sang om juletræet og åbning af et par gaver. Men så gik han ellers også kold med et brag kl. 20.30!
Dagen efter tog vi hjem til mine forældre, hvor huset var fuld af søskende med fætre og kusiner. Det var også en helt fantastisk dag :) 


Alt i alt en rigtig dejlig jul!



Ingen kommentarer: