fredag den 16. december 2011

Nyt navn, nyt udseende.. og en forklaring!

Ja, som I kan se, så har jeg lavet lidt forandringer på min skønne blog. 
Somme tider har man brug for forandring og jeg har længe villet gøre et eller andet med bloggen. Især navnet syntes jeg var lidt for langt og var ikke helt tilfreds med det, men har ikke kunnet tage afsked med det helt, så nu hedder min blog altså:




Pfistelpuff udtales 'fistelpuf' og er egentligt et kælenavn Daniel gav Hannibal i sin tid. 
Jeg er helt tosset med det navn, og har derfor besluttet at min blog skal hedde netop det. Desuden er det lige en del kortere end 'Hannibal og Elefanterne' og fanger måske mere opmærksomhed?? 
Hannibal og elefanterne indgår stadig, som det også gør i web-adressen.. Så ved mine kære læsere jo, at det er mig ;) 


Ikke kun navnet er forandret. Jeg har leget lidt med nogle nye lysere farver, som er rarere for øjnene og indbyder mere til læsning. 


Jeg håber I vil tage godt imod min 'nye' blog. 


Nyt udseende, samme indhold
... Som man siger...









Ingen kommentarer: