tirsdag den 24. januar 2012

Guf fra 'Søstrene Grene' og en lille tyv :)

I anledning af en meget kort dag (2 timer i skolen) svingede jeg lige forbi 'Søstrene Grene' på vej hjem. Målet var en slags kasse/kurv til mine tørklæder i gangen.. mest fordi Daniel er ved at blive sindssyg over at de hænger på må og få ned over jakkerne. Hvad er der dog galt med det..?

En ting er jeg lige nødt til at erkende til jer, kære læsere, og det er at her i hjemmet, er de 'klassiske' roller, somme tider ret meget byttet rundt. 
Jeg roder gerne med tøj og papirer osv. og Daniel er utroligt ordensmenneske. Desuden forlægger jeg ALTID nøgler, punge, mobil mm., så Daniels nye hadesætning fra mig er 'Skaaaat.. Har du set...'. Daniel laver mad, jeg betaler regninger (godt nok med ordrer fra Daniel).. Men kan I se mønstret?? Jeg vil dog lige pointere at jeg er den der oftest gør rent herhjemme.. Ikke rydder op... men gøre rent :)

Nå, men det jeg ville sige, var at jeg fandt en fin gul plastic 'balje'/kurv til alle mine tørklæder. Desuden fandt jeg (apropos) et par lækre tørklæder til samlingen og et sæt melamin salatbestik, da vores gamle er smadret af en vis hr. H... 




Nu til en anden lille sød historie. 


Når jeg henter Hannibal fra dagplejen, så skal han altid lige vise mig hvad han har leget med i løbet af dagen. Hvilket vil sige han kravler ind i legerummet og henter forskellige ting og sager og rækker dem til mig med et 'DA!'. Sådan er det stort set hver dag. Ret kært synes jeg.
Hvad jeg ikke vidste var, at han også er en lille uskyldig tyveknægt ;)
Jeg opdagede i hvert fald i morges, da Daniel puttede H i flyverdragten, denne lille bil i ærmet. Jeg får flashback fra i går da jeg hentede H og han kom kravlende ud med den i hånden. 


Og af en eller anden grund, havnede den i ærmet på flyverdragten! 
Hahaha.. Jeg tror egentlig tyveknægten i alt dette er mor selv. Da jeg puttede H i flyverdragten hos dagplejen i går, huskede jeg godt han havde den i hånden, og vupti, så må den være havnet i ærmet uden jeg opdagede det! 

Undskyld dagpleje... Jeg lover at aflevere den i dag!!




2 kommentarer:

Hverdags Jam sagde ...

Kan du gætte hvem jeg er?!

Åbnede bloggen for et år siden, og NU må jeg vidst være mere aktiv på opfordring fra DIG...eller fordi du sparkede mig bagi.

Fantastisk salatsæt; Tinus valgte selv samme til Moster (Selina) i selv samme farve. Ta' ham gerne med på shopping, når du kommer til Kbh. :-)

Knus C

Kia sagde ...

WOUUU! Ny blog! Den må jeg tjekke med det samme! Der er gemt en lille 'personal shopper' i Tinus ;)