tirsdag den 10. januar 2012

Lang separation, glædelig genforening!

Efter lang tids sørgmodig separation, men aldrig glemt blev jeg i dag genforenet med Sigfred! Kun et par timer, men nu kan jeg 'klare' et par måneder mere...


Ja, jeg er sgu forelsket... i Sigfred.... Eller rettere Sigfreds... og mere bestemt Sigfreds Kaffebar






Da jeg var på barsel kunne jeg nærmest ikke overskue min dag, hvis barnevogns-turen ikke lige gik forbi Sigfreds Kaffebar på Ryesgade. De laver den BEDSTE kaffe! Det kan kun anbefales! 
Efter vi flyttede ud i huset, og dermed lidt længere væk fra Sigfreds, har jeg desværre forsømt mit kaffebehov.. eller rette mit Sigfreds behov, for kaffe har jeg drukket en masse af... men ikke lige den kaffe! Min yndlingskaffe.. I dag mødtes jeg så med min veninde på Sigfreds og FINALLY!! Jeg blev genforenet med min milde cremede kaffe.. Halleluja!




Billede lånt HER



Ingen kommentarer: