torsdag den 1. marts 2012

1. forårsdag - fejres med mellemørebetændelse!

Så blev det sørme 1. marts! Den første forårsdag!! Og når jeg kigger ud, så kan jeg da også se solen skinne og fornemme den varme luft.. For det bliver vist kun ved 'fornemmelserne' i dag. 
I går tog vi Hannibal til vagtlægen (en meget upædagogisk og ubehøvlet en af slagsen :( ), som mente han var ramt af mellemørebetændelse i det ene øre. Beskeden lød på vand, søvn og panodil. Vi nåede ikke at give ham panodil, da han kom hjem, for han var SÅ træt at han faldt i søvn på puslebordet.. stakkels lille bum-basse! Til gengæld sov han hele natten og har sovet på sofaen siden 8.20 i morges.. og sover her endnu (12.00), så det er bare rigtig godt! Søvn er den bedste kur! 
Desuden tænker jeg, at der ingen grund til panodil er, når han nu sover så godt og ikke viser tegn på smerte. 





Ih, hvor jeg glæder mig til, at han kommer ovenpå igen, så vi kan gå en tur i det skønne forårsvejr :)



Ingen kommentarer: