onsdag den 16. maj 2012

Ønsker til Hannibal og lillebror!

Selvom vi nærmest ikke behøver at købe nogle ting til den lille nye dreng, da han kan arve næsten alt efter Hannibal, kan man (læs: jeg) nu godt sidde og have et par ønsker alligevel. Og når vi nu skal have en dreng mere, der kan arve efter H, så kan jeg også sidde og ønske en masse ting til H man ved der kommer til at blive brugt af to drenge. Med andre ord... her kommer en hulans masse ønsker til mine to afkom:


Body fra naturebaby (til lillebror). Findes lige HER

Klokkerangle fra naturebaby (til lillebror). Findes lige HER


Barnevognskæde fra naturebaby (til lillebror). Findes lige HER


Kiliseng fra paradisvej (til Hannibal). Findes lige HER


Ny ammepude fra paradisvej (til lillebror... og til mig selv). Findes lige HER


Skøn retrolampe! Fra paradisvej. Findes lige HER
Smuk trævglampe fra paradisvej. Findes lige HER
Luftballonuro fra paradisvej (til lillebror). Findes lige HER
Der kan vist også lige sniges et lille ønske ind til mig selv om en pusletaske man kan finde lige HER






Ingen kommentarer: