fredag den 29. juni 2012

27+0 - Graviditetsstatus - YES!

Jeg vil lige komme med en hurtig graviditetsstatus her på sofaen, mens jeg snøfter, nyser og drikker te! Ja, så blev jeg også overmandet af forkølelse.. ØV!


Jeg var til min anden graviditetsundersøgelse i går hos min læge. Det gik rigtig godt :) Lillebrors hjerterytme var fin, min blodprocent var fin (selvom jeg ikke tager jern) , men det bedste; Det viser sig, at den gode kostomlægning (mest undtagelsen af pasta, tror jeg) har givet pote, for selvom jeg nu er 6 mdr. henne i min graviditet har jeg kun taget 3,6 kilo på! Det var meget mindre end hvad jeg havde forventet, så jeg er bare glad.. hvis det kan fortsætte i den dur, så kan jeg jo godt holde mig indenfor de 8 kilo, som er målet! Jeg håber og fortsætter som jeg plejer :)


Når jeg ser i min vandrejournal fra dengang jeg ventede Hannibal, havde jeg allerede tager 10 kilo på, på det her tidspunkt! UF! Kan godt forstå det har været svært for mig at tabe dem igen!


Billedet findes HER
Her er lige et billede af, hvor stor livmoderen er på nuværende tidspunkt!


Desuden er det min sidste uge i 2. trimester (det bedste trimester), og så begynder det nok snart for alvor at blive hårdt og ventetiden lang. Men pyt med det, for nu har Daniel snart ferie og så står den på sommerhus... Det kan jeg godt lige overskue ;)


Go' weekend!Grav



Ingen kommentarer: