søndag den 17. juni 2012

Græsenkens weekend!

Ja, så har jeg jo været (er endnu) græsenke igen! Endda hele weekenden! Vi var heldigvis hjemme hos mine forældre, mig og Hannibal, og sikke hyggeligt det har været.


Det bliver godt at have Daniel hjemme igen i længere tid for selvom jeg har nydt min tid med Hannibal, så tager jeg hatten af for alene-mødre/fædre! For puh, det er hårdt arbejde (og vi har endda en nem dreng)... Desuden kan jeg ikke rigtig løfte ham mere uden at få plukveer eller ondt i bæknet. Godt at mine forældre kunne aflaste lidt i weekenden. 


Lige nu 'nyder' jeg de sidste stille timer som græsenke, mens Hannibal sover og Daniel er til Northside. 
Der har været 'One born every minute' (dokumentar) marathon hvilket jo passer græsenken her ganske godt. Skøøønt at kunne slutte weekenden af med skrammel-TV. 


Så til det sjove: Billedspam fra en græsenke-weekend som bød på lækkert mad, katte og biler.
























Daniel havde købt Maltesers til H og mig, så vi havde lidt at hygge os med. Det faldt i god jord hos os begge :)
Hannibal var helt vild med bilmuseet og gik hele tiden og råbte 'biler, biler!!'. Stakkels mormor og morfar må have ondt i deres rygge efter denne weekend, for Hannibal vil hele tiden OP :) Det er svært, som bedsteforælder, at sige nej til hele tiden at løfte sit barnebarn, når det står med udstrakte arme og hundeøjne :) Fantastisk!! 

De sidste par uger har han taget et kæmpe udviklingsspring og snakker meget og er blevet mere udadvendt, og det er bare dejligt! Det har måske også noget at gøre med at han har skiftet dagpleje (den historie får I en anden dag). Desuden elsker han at komme på besøg hos sine bedsteforældre og det smelter lige i mit moderhjerte. Jeg bliver let 'kasseret' når bare mormor eller morfar er der ;) 

Min konklusion i denne weekend må være, at selvom det er hårdt at være græsenke, er det hyggeligt at kunne besøge sine forældre og have en helt og aldeles dejlig weekend alligevel!

Håber I alle har haft en god weekend!


Ingen kommentarer: