fredag den 22. juni 2012

Hjælp til drengenavne!

Kære søde bloggere og faste læsere..




Vi står jo i den vidunderlige situation, at vi skal være forældre til en lille dreng igen :) Vores eneste problem er bare at finde et navn. Vi havde også svært ved, at finde drengenavne sidste gang jeg var gravid. Pigenavne var ingen problem.. Men nu er vi altså på den igen. Er der ikke en derude, der kan komme med DET navn!? Jeg udlodder gerne en lille præmie, til den der kommer med DET navn!
Vi har lavet en lille liste herhjemme med mulige navne.. Måske bliver det et af dem, måske ikke. 


Listen ser således ud (tilfældig rækkefølge):


- Jonathan
- Bastian 
- Aurelius
- Bertram
- Falke 
- Mattis
- Birk
- Justus


I skal have in mind, at efternavnet med mellemnavne er:  (....) Skak Mandal Doktor 


Hjælp! 


Mvh. de kommende forældre

6 kommentarer:

Malik sagde ...

Jeg stemmer for Mattis. Eller
Bernhard, Esklid, Baldur, Atlas, Kassander, Hektor, Jukas, og Milo! Hæhæ... ;) Ellers kan han altid hedde Malik... eller Palo... bare et grønlændernavn efter hans søde moster. ;)

Kia sagde ...

Fede navne! De skal da lige tygges på. Atlas... det har jeg ikke hørt som navn før.. Men kan godt lide Jukas og Milo...

Malik sagde ...

Hæhæ... ja, Milo betyder æble på græsk! ;) Atlas er ham, der holder Jorden oppe i græsk mytologi. Hæhæ... glæder mig til, jeg skal give mit barn navn! ;)

Trine sagde ...

Jeg kan anbefale Sylvester ;)

Anonym sagde ...

Det er nogle rigtig fine navne I har i tankerne :-) personligt kan jeg godt lide Bertram. Sjovt nok, tænker jeg på Jesper Klein hver gang jeg hører det. Jesper Klein er/var jo en fantastisk mand! ;-)

Kia sagde ...

Trine: Ja, Sylvester foreslog Daniel også i sin tid... kan være det skal med på listen igen :)

Cille: ja, Bertramsen fra 'Alletiders jul'.. det er da sandt :)