søndag den 29. juli 2012

Sommerferien - de sidste dage

Så er der uhyggeligt få timer til, at Hannibal og Daniel skal starte igen. Jeg synes lige vi fejrede den første feriedag og 'bum', så gik der 3 uger. Men sådan er det jo med ferie.. de er tit for korte, hvilket jo oftes betyder, at man har nydt det! Og det har vi også!

Vi var ikke så heldige med vejret, da vi var i sommerhus, men så skal jeg da lige love for, at solen viste sit smukke ansigt da vi kom hjem. Skønt når man nu er i besiddelse af have :)

Jeg vil egentlig lige starte et andet sted. For i tirsdags blev Hannibal afleveret hos farmor på ferie helt indtil torsdagen efter. Hele to overnatninger!! ;) Det har vi ikke prøvet før. Det var dejligt, trods savnet til vores pølle. Det er med at nyde 'friheden' inden der kommer to pøller. 
Daniel og jeg udnyttede dagene både praktisk og hyggeligt. Haven blev ordnet, der blev sorteret ting i babyværelset osv. De to aftener blev brugt på henholdsvis middag på 'Komfur' og bif tur. (vi så Batman btw)






Det var rigtig lækkert og meget mættende.. Så meget, at vi ikke kunne klemme dessert ned. Succes!

Nå, men tilbage til sommervejret..





Far i gang med at slibe kommode til det nye babyværelse


Jeg vil lige sige, at det ikke er fordi vi er 'hysteriske' med at Hannibal ikke må gå med bar numse. Han vil simpelthen ikke være helt nøgen. Han får en mærkelig akavet gang, ligeså snart han får bleen af... Meget mærkeligt synes jeg, da han førhen ELSKEDE bar numse. Måske er det fordi han er begyndt at blive bevidst om, at han kan tisse mm...?


I dag, den sidste dag inden hverdagen begynder igen, har vi indtil videre hygget med besøg af Mette, Kasper og Virgil. 
Det er sjovt, at se hvordan de to drenge (med kun 1 måneders mellemrum) er ved at få rigtig meget glæde af hinanden. Der blev (mellem skubben og lidt gråd) både krammet, kysset og kastet med bold til hinanden. Åh, det var næsten mere, end hvad mit hormonelle hjerte kunne klare.. SÅ KÆRT!




Et par lækre drenge, hvis I spørger mig! 

Håber I alle har haft en ligeså dejlig ferie som os! 


Ingen kommentarer: