torsdag den 9. august 2012

Baby vil ud!

... ja, sådan føles det i hvert fald! 
Så sidder jeg her og nyder en dejlig morgenkaffe og lillebror møver rundt, som sædvanlig, men oh boy, hvor kan jeg mærke at han er blevet større. Jeg tror han ligger med hovedet nedad og benene ud mod navlen. Dvs. med sin ryg mod min ryg. For pludselig bliver der mast, som i virkelig MAST med benene ud af mavenskindet. Sådan føles det. Det gør noget så nas når det sker. Jeg venter bare på at det lille ben, popper ud igennem maveskindet. Har aldrig prøvet noget ligende med Hannibal. Mon der er nok plads til ham?? ;) Mon det betyder, at jeg føder til min termin? At han ikke gider ligge derinde så længe endnu??? :) 


Uh, jeg håber.. Med kun små 8 uger endnu! 


4 kommentarer:

Ida Marie sagde ...

Uha. Sikke en dejlig blog du har! -Jeg sidder altid og venter på det næste indlæg :) -Jeg venter med i spænding, på hvordan det kommer til at gå :)

Kia sagde ...

Tusind tak :) Det er jeg da vældig glad for at høre! Giver mig da bare blod på tanden til at lave flere indlæg :)

Anna sagde ...

Åh jeg glæææææææææææder mig til at møde ham! Kom uuud (ikke endnu, men inden længe) :-)

Kia sagde ...

Han må godt blive derinde lidt endnu... bare 7 uger endnu, så er det vist også nok ;)