tirsdag den 25. september 2012

5 tilfældige facts om mig #jegventerpåbaby-indlæg#

5 tilfældige facts om mig:

- Jeg har aldrig set Star Wars... og gider egentlig heller ikke!
- Jeg er enormt distræt og glemsom, hvilket resulterede i, at jeg ofte glemte bøger mm. i folkeskolen og læreren troede at det var af ren provokation.
- Jeg var en rigtig strid storesøster (det meste af tiden) og fortryder nu ALT det lede jeg gjorde...
- Jeg har aldrig stået på ski!
- Jeg ELSKER dårlige katastrofefilm... F.eks. Twister eller Jurassic Park.. pinligt, men sandt!






Så kom der endnu et 'jeg-venter-stadig-på-baby-og-kan-ikke-sove'-indlæg. Om noget tid, kigger jeg sikkert tilbage og tænker; gid jeg havde så meget tid til mig selv nu. Men sommetider er græsset altid grønnere på den anden side, ikke sandt?

Godnat!

2 kommentarer:

Naja Luise sagde ...

Kom nu ud lille bebselade... Hvad venter du egentlig på.....?

Kia sagde ...

Ja, det spørger jeg også! Er du ikke bagt færdig endnu???