lørdag den 22. september 2012

Græsenke #etellerandet



Guess what!?

Så er jeg græsenke igen, for endnu en aften :) 

Det har været en skøn dag, hvor jeg fik lov til at sove længe, stå op til duften af kaffe og stearinlys og gå en tur med mine drenge hen til en legeplads med geder, kaniner og høns. Det endte med røde kinder, ømt bækken og plus på kontoen! 

Her til eftermiddag/aften drog Hannibal og jeg afsted en tur ud til mormor og morfar for at spise aftensmad og hygge! Jeg tror Hannibal er udpræget B-menneske, for når vi er afsted nogle weekend-aftener og han får lov til at være oppe til sent, oplever vi en MEGET aktiv og glad Hannibal kl. 20-20.30 stykker.. Som om han helt 'vågner op' der. Det tror jeg han har fra min side af familien :) Desuden har han aldrig været 'det barn' der vågner kl. 5-6 stykker. Hvis han vågner kl. 7 i weekenden, synes vi det er ALT for tidligt.. Det er hans 'force'. Søvn. 

Nu er vi hjemme igen, Hannibal blev puttet 21.20 og jeg stener til en dårlig dansk film, mens jeg blogger og 'facebook'er'. Hov, det skal da lige siges, at Daniel er til fodboldafslutning og har vundet titlen som årets spiller :) Lidt pral, må man gerne på sin blog! 

Tror dog snart jeg vil krybe til køjs. Håber I har haft en dejlig lørdag :)


Ingen kommentarer: