onsdag den 5. september 2012

Så er pakken tasket...

... eller er det omvendt??

I så fald, så har jeg i dag taget mig sammen til at pakke pusletaske med mine og lillebrors ting. Babytøj, hue, sokker, vanter, sutter mm. Håndcreme, trusser, t-shirt mm. Desuden har jeg lagt dynen klar i liften. Dynen, som den sidste 1 månedstid har ligget mellem Daniel og mig, så den kan få vores 'duft'. Der er blevet vasket lagen og lagt på samt lagt et striktæppe ovenpå dynen... 

Nu står den bare klar!

Klar til at blive taget i et snuptag, når turen går til Skejby om mindre end en måned! Måske kun om små 3 uger eller før! Det er helt mærkeligt og meget tæt på nu! 

Jeg glæder mig og er meget spændt på samme tid.. Mon jeg kan klare endnu en fødsel?? Jeg håber!


4 kommentarer:

Anna sagde ...

Det kan du! Tænk bare på hvilken ekspert du nærmest bliver allerede inden studiestart :-). Knus

Kia sagde ...

Hihi... Tjaa... Nu skal det bare overståes!

Berit sagde ...

Ih hvor er det altså vildt og spændende! Kram og tanker fra dobbelt B (Berit og Barbara)

Kia sagde ...

Tak! Ja, det bliver meget spændende :)