søndag den 23. september 2012

Tænk at jeg havde overset det!!! #ligegyldigtredebyggeri#

Jeg advarer mod et redebygger-indlæg, som for de fleste vil virke ret ligegyldigt! Det er måske igen fordi jeg sidder her søndag aften kl. 22.21 og ikke kan sove.. Og kæresten gik i seng for en time siden (egentlig fint nok, for så kunne jeg se 'Top Model' i fred)... Så kommer her et 'jeg-kan-ikke-sove-så-hør-lige-hvad-jeg-gjorde-i-dag' indlæg!

Jeg troede jo jeg havde ordnet alt, hvad der kunne ordnes i huset. Men jeg tog fejl! 
Daniel og jeg havde egentlig en aftale om, at hvis jeg nu gjorde køleskabet rent, så ville han tage ovnen (shit, det lød mor/far/familien DK agtigt). 
Jeg har gjort køleskabet rent... for en måned siden. Daniel havde ikke rigtig nået sin tjans.. Bevares, han har jo et job fra 8-16 hver dag og i weekenderne har Hannibal og jeg erobret hans tid. Men i morges fik han lov til at sove længe og sove tømmermændene ud af sig. Og så slog det mig!! Ovnen! Hvis den ikke bliver ordnet, kan jeg ikke føde 'i fred'! Ja, sådan har jeg det med hængepartier lige pt! Så den kastede jeg mig altså over i dag! 
Og GUD hvor blev den skinnende! Så smuk har jeg aldrig set en ovn ;)

Nu skal det ikke lyde som om, det er det mest ophidsende der er sket i dag.. Så kedelig er jeg heller ikke. Vi har skam været aktive og ude og nyde det blå! Loppemarked, æblekage mm. har dagen budt på. Jo jo.. vi har hygget..

Men altså... Den ovn! Gud hvor er jeg stolt og rolig nu. Så NU må lillebror komme...


Ingen kommentarer: