tirsdag den 11. december 2012

Fisk på den absolut lækre måde samt jordbær'kompot'

Nu skal jeg lige love for der kommer indlægs-spam herfra! Jeg har nemlig ikke kunne lægge billeder ind i noget tid, men nu er det fixet og jeg har en hel masse i ærmet!
Jonathan sover, kameraet er tilsluttet computeren og jeg vil starte med et madindlæg:




Denne ret er let, mager og meget smagfuld. Det er fisk (efter eget valg) i ovn med smør, forårsløg, dild og hvidvin. Dertil kogte kartofler (med skræl), frisk broccoli med hytteost og en hjemmelavet creme fraiche dressing! Det smagte FANtastisk!

Til dessert:


Mors (min mors) hjemmelavede jordbærgrød (eller kompot) med knuste makroner og let pisket flødeskum på toppen. Det kunne jeg spise hver dag, hele tiden... Har jeg nogensinde fortalt at jeg ÆÆÆÆÆLSKER flødeskum??? 


Ingen kommentarer: