torsdag den 7. marts 2013

En dejlig gave og et nyt sofabord

Det er simpelthen for sjældent man modtager sjove breve med posten og alt for ofte man modtager kedelige breve.. som regninger, reklamer osv. Men i dag var en undtagelse! Jeg fik sørme et brev. Et sjovt et af slagsen. Helt uventet. Helt vildt dejligt! 



En rigtig fin billedramme fra min søster, som hun har lavet i den SFO klub hun arbejder i lige nu. Jeg elsker jo hjemmelavede gaver, for så ved man at nogen har brugt tid på en gave, som de synes lige passer til en :) Ligesom min søster synes den her ramme lige var noget for mig! Og Gud hvor har hun ret! Tak for den.

Jeg har desuden, i dag, færdiggjort et nyeligt projekt. Projekt 'nyt stuebord'. Eller bare opfriskning af gammel stuebord.

Hvis I ikke kan huske hvordan det så ud før, så kig her:


Efter noget maling og tapet, ser bordet nu sådan her ud:


Jeg er godt tilfreds!

En god torsdag, som faktisk også bød på årets første løbetur med Pappi og ungerne i croozeren!

1 kommentar:

Hverdags Jam sagde ...

Søøøøøøøøød søster og skønt bord. Jeg er vild med det både før og efter; jaja; typen der er let at gøre tilfreds ;-)