søndag den 17. marts 2013

Jonathans fødsel i billeder

Jeg har lige fået overført en masse billeder fra Daniels iPhone. Billeder fra dengang for snart 6 mdr. da Jonathan kom til verden. 
Daniel gik og tog lidt billeder den dag, både hjemme og på fødegangen. Nu tror jeg at jeg vil forevige dem på bloggen. Jeg vil dog skåne jer for de mere private billeder og de lidt halvklamme.. Vi tog f.eks. billeder af moderkagen, hvilken jeg ikke synes er klamt, men kunne godt forestille mig, at en del ville blive forarget over det. 
Så jeg prøver at holde mig til den sobre del :) Here it comes..

Nogle af billederne vil være lidt uskarpe og rystede, men det var også bare iPhonen de var taget med





















 // Hannibal og jeg et par dage inden fødslen
// Veerne er godt i gang d. 29. sep. 2012. Det er ved middagstid kl. ca. 12. Jonathan kommer til verden sammen aften kl. 18.27
// Der bliver spillet iPad, mens mor har veer. Ren hygge... (sagt med ironi fra mors side)
// 29. september 2012
// Pappi laver lidt boller - her inden de kom i ovnen
// Hannibal smager en friskbagt bolle
// Lækre nybagte boller :)
// Hu hej afsted på skejby 
// Fint hospitalstøj og mig der hopper på en bold med veerne der nu står i kø
// Bad gøres klar
// Veer klares i badet, mens der indtages ekstra ilt. Jeg er nemlig ikke meget for lattergassen
// Sengen hvor Jonathan kommer til verden
// Og så kom han :) (jeg sprang lige de mere detaljerede billeder over ;) )
// Så fin med hue på
// Hjem igen i trygge rammer
// Her i dag, snart 6 mdr. senere med samme hue, som da han kom hjem fra Skejby.

Det var en helt speciel dag og nu har jeg delt det med jer læsere. Håber I vil tage godt imod billederne.






4 kommentarer:

Anna sagde ...

Smukt!

Kia sagde ...

Ååårh <3

Hverdags Jam sagde ...

FANTASTISK, og lige til at sætte sig ind i :-)

Kia sagde ...

:)