mandag den 8. april 2013

Rund i Tivoli Friheden

På denne solrige mandag er min svigermor blevet 50. Det skulle fejres. 
Dagen i dag har Daniel, ungerne og jeg tilbragt i Tivoli Friheden med Farmor (sviger) og oldemor. Selvom det var lidt koldt, så skinnede solen og vi hyggede os alle. Først kl. 18 tog vi hjem igen. 
Nu sidder jeg med benene oppe og får varmen. Kan dog mærke jeg alligevel har fået sol i ansigtet. Det varmer så dejligt i kinderne. 

Her kommer en lille billedserie af dagen i dag.













Sikke en dejlig mandag. 
Jeg er træt og glad og mættet af sol og vind :)


2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor ser det bare hyggeligt ud! Sidst jeg var i Tivoli Friheden, var i sommer. Lækre billeder, og skønt med sol på kinderne :)

Kia sagde ...

Ja, det var præcis et år siden, jeg var der sidst. Og sidste år var det altså ligeså koldt ;)