tirsdag den 2. april 2013

Verdens bedste dadler

Jeg eeeelsker dadler. 
Har længe været på udkig efter de helt rigtige. Store, saftige, søde soltørrede dadler. Jeg har nu fundet dem. Endda til en rigtig god pris. 

Da vi var ude og handle i går opdagede vi en lille grønthandler tæt ved den nye fakta vi var i. Yes yes, allerede der bliver det spændende ;) Egentlig vidste vi godt den lå der, men vi har ikke været derinde, da vi sjældent handler i fakta, som jo ligger lige ved siden af. 
Anyway, vi var derinde i går for at købe bananer. Mens jeg står og skal til at betale, så ligger de der.. Lige der... Store, saftige, søde dadler! Muuuuums.... 4 af dem, tak! 


Jeg lavede lige et lille frugtfad da vi kom hjem til stor glæde for alle. Dadlerne var helt fantastiske og jeg ærger mig over ikke at have købt mange flere, selvom min mave nok vil takke mig for at jeg ikke gjorde det. 

Det er bestemt ikke sidste gang jeg har sat mine ben i den grønthandler. 


Ingen kommentarer: