mandag den 15. april 2013

Weekenden i billeder og ord

Der har været en del ting jeg gerne ville have nået i denne weekend, men når der kun er 24 timer i døgnet, hvoraf 8 af dem bliver brugt på søvn, så må man jo vælge fra og prioritere. 

Så vi har været på loppemarkeder, hos mine forældre, spist kage, løbet og slappet af. Det så nogenlunde sådan her ud..









//Jeg var på 2 loppemarkeder og en seconshandstore og her er bla. hvad jeg fik med  hjem. En platte(??) og en fin bøjle. Ud over det, fik vi 2 cykler, 2 par solbriller, 1 bluse, 1 barnevognskæde og 1 sommerjakke til H. 
//Sjov gammel hjørnebænk. Dyr og hullet, så den kom ikke med hjem. Men sjov og fin syntes jeg den var!
//Kaaaaage fra langenæsbageren og kaf'.
//Hannibal med muffin. Muums
//Den fine platte i brug
//Hygge
//Jonathan i aftenlyset


Ingen kommentarer: