fredag den 19. juli 2013

Fødselsdagsønsker anno 2013 #2

Jeg går egentlig ikke med ret mange smykker. Og ofte kun de samme slags. 
Jeg har haft min YNDLINGS fingerring fra Anne Black mange gange. Når jeg siger mange gange er det bogstaveligt talt, for den er nemlig af porcelæn og kan hverken klare at blive tabt eller slået ind i en dør, eller sågar bare når man sætter hånden/fingeren hårdt ned på et armlæn (som jeg desværre erfarede for et par dage siden). Jeg har nok haft 8 af de ringe, for jeg køber fluks en ny når de går i stykker. Jeg ELSKER den ring. Men jeg må nok indse, at efter 1,5 års smukt bekendtskab er jeg nødt til at komme videre. Købe en ring der holder til mit temperament ;)

Derfor tilføjer jeg liiige et par ringe til ønskelisten:

Dem her har jeg faktisk været forelsket i længe. Hvis jeg skulle vælge én skulle det klart være den med den mellemstore 'cirkel'. De kan købes lige HER

Den her er forholdsvis ny (så hvidt jeg ved). Jeg kan godt lide enkeltheden der får et lille twist af pastelfarve. God hverdagsring. Findes HER

Denne er ring er så smuk på! Jeg har set et par stykker med den og jeg synes virkelig den klæder en finger. Så at sige :) Den findes lige HER
  


Ingen kommentarer: