mandag den 19. august 2013

En dag i den gamle by med morfar

Mandag d. 5. August, dagen før ungerne skulle starte i vuggestue og børnehave, tog vi en tur i den gamle by med morfar. De har fået bygget (og er stadig i gang) en 70'er afdeling med butikker, huse og lejligheder fra dengang og det er blevet rigtig fedt, synes jeg. 
Det var en god dag der bød på fodring af ænder, kaffe hos bager/konditor og bare en hel masse hygge. 


På parkeringspladsen mødte os dette specielle syn. En bil og en halv bil. Faktisk en halv bil der var blevet lavet som anhænger. 





Vi havde noget gammelt rugbrød med, som vi kunne fodre ænderne med. Det er altid et hit hos Hannibal når ænderne skal fodres. Det var det også hos mig, da jeg var barn :)


Andemor og unger kom svømmende i fuld fart hen til brødet



Når der ingen børnestole er hos konditoren, så må man jo sidde i de fornemme sofaer :) Og artig var han!


I den lille boghandel i den gamle by kan man få en masse rigtig sjove og hyggelige bøger. Jeg elsker det.


Nogen sagde ikke så meget den dag, men kiggede bare. Og kiggede især meget efter alle hestevognene.


"Mi (ja, det siger han altså i stedet for jeg) gerne op til morfar"

Dejlig dejlig dag!

Ingen kommentarer: