mandag den 19. august 2013

Ferie anno 2012 #2 - Sommerhuset i Ebeltoft

My oh my... Her kommer et MEGET forsinket indlæg om vores ferie i sommerhuset i Ebeltoft. Egentlig var jeg gået i gang med det, men så var der (sikkert) et barn der vågnede og ikke kunne sove igen. Nu prøver jeg så igen...


Vores sommerhus i Ebeltoft fra lørdag d. 27. juli til fredag d. 2. August 2013.

Dagene bød også på en masse hyggeligt. Vi var bla. på glasmuseet, ved stranden, i Ebeltoft by, i Kattegatcentret osv. En af dagene lavede vi lækkert mad og fik vores naboer (hjemmefra) over til aftensmad og spil. Mega dejligt selskab. En af dagene kom mine forældre og min søster og hendes kæreste også. Så selvom vi bare var firekløveren, var vi også i andet godt selskab meget af tiden :)
















Det sidste billede er dog ikke fra hverken Ebeltoft eller sommerhuset, men fredag aften da vi var kommet hjem. Vi besluttede at bestille sushi og jeg skal lige love for, at det passede den yngste herre fint. Sushi er aldrig blevet spist kønnere ;)

God ferie var det!



Ingen kommentarer: