fredag den 30. august 2013

Pappi 29 år!

Jubiii! Vi har (semi) fejret Daniels fødselsdag i dag, hvor han bliver 29! Selvom Daniel skulle på job, så var der traditionen tro morgenbord med rundstykker og gaver :) 





Det var en skøn morgen og Daniel og jeg kunne endda nå at nyde hinandens selskab med kaffe og rundstykker inden ungerne vågnede. Ret luksus! 
Jeg havde selvfølgelig også en gave til Pappi. En han havde ønsket sig. Eller... det var MENINGEN det skulle have været en han ønskede sig. 
Jeg havde kigget på en parfume, som jeg vidste han ville have. Den skulle købes i Salling, for der vidste jeg liiiige hvilken hylde den stod på, og når man har ammehjerne og sygt barn med i klapvogn, er der ikke tid til at ose hele herreparfume afdelingen rundt... Så altså.. afsted det gik og der stod den, eller prøveeksemplaret stod der og ved siden af stod selve pakken, hvori parfumen lå.. You know the drill... Så haps tog jeg pakken, betalede og ventede spændt i dag, da Daniel åbnede pakken. Det første han siger er; "Neeeii... Hvad er det for en?".. Jeg kigger spørgene og siger at det er sgudda den han har ønsket sig. Men da han hiver parfumen ud, kan jeg godt se at den SLET IKKE ligner den prøveparfume der jo ellers stod lige ved siden af pakken... Jeg har på en eller anden elegant måde formået at købe en anden... Tænk at en ellers så simpel opgave, som at købe en parfume man VED manden ønsker sig, ikke kan lade sig gøre i mit univers! Armen altså... 
Nå, men det endte heldigvis godt, for den parfume jeg var kommet til at købe, dufter faktisk rigtig godt og Daniel er glad for den :) (tænk hvis man var kommet til at købe en der lugtede af 'Old Spice' eller noget i den dur.. Ja, det synes jeg altså ikke dufter godt)

Vi har ikke fejret SÅ meget fødselsdag i dag. Da ungerne var hentet mødtes vi med Daniel og fik en kaffe og smoothie. Derefter tog vi ud og spise hos en gammel ven af (min) familie. Hun havde rigtig dækket op med fødselsdagsdug og flag og havde tilmed en gave :) Rigtig hyggeligt og fint!! 

Nu er vi hjemme igen. Ungerne er puttet og mon ikke snart vi kryber til køjs? Både Daniel og jeg ligger og snotter her i sofaen og Hannibal har nyst en del i dag... Tror Jonathan fik smittet os inden han selv smed sygdommen fra sig ;) 
I morgen kommer Daniels mor og søster og så skal der fejres fødselsdag med kage, boller og hvad dertil hører! 

God aften!


Ingen kommentarer: