lørdag den 22. august 2015

Sommer-weekend

Nu lakker min ferie efterhånden mod enden og jeg er spændt på, hvor meget jeg få opdateret bloggen her, men jeg LOVER at gøre et ihærdigt forsøg. I mellemtiden får I her et par (eller flere) billeder af vores, indtil videre, sommer-dejlige weekend!

I fredags hentede jeg ungerne rigtig tidligt (havde lovet Hannibal!). Så tog vi hjem og legede skovtur i haven på tæppet. Efter festmåltidet (!!) tegnede Hannibal et skattekort og så tog de to drenge ellers på udflugt i haven, men jeg solede den.. Rimelig ok fordeling!

I dag, lørdag, har vi været en tur ude hos mine forældre som bor så idyllisk på landet. Vi tog bussen og derfra havde drengene løbecykler de kunne 'cykle' på hjem til mine forældre. Dog fik Jonathan lige lidt trætte ben, her de sidste 100 m. Who can blame him, når man har gået knapt 2 km?

H var frisk hele vejen ;)

Da vi kom hjem stod den på hjemmelavede burgere på grillen og ØL!
Sommer er noget af det bedste jeg ved! Ferie er noget af det bedste jeg ved! 

Har I haft en god weekend indtil videre?


2 kommentarer:

Lærke sagde ...

Ih, godt du er i gang igen, Y. Jeg følger med!
Min weekend bød på 2 strandture og yderligere 2 hop i havnen og gardinophængning.<3

Lærke sagde ...

Ih, godt du er i gang igen, Y. Jeg følger med!
Min weekend bød på 2 strandture og yderligere 2 hop i havnen og gardinophængning.<3