fredag den 6. november 2015

På det sidste...

Selvom vi ofte er præget af en travl hverdag og en fyldt kalender, synes jeg at vi, i vores lille firkløver-familie, er gode til at hygge os når vi er sammen! 

Jeg kan mærke at ungerne nyder hjemmedagene ligeså meget, som de dage hvor vi tager ud og laver ting sammen. Hannibal havde en lang periode (og har det til dels endnu) hvor han bare gerne ville være hjemme i nattøj hele weekenden. Who can blame him? Når man ellers har en hverdag fra 7.30 til 16.20 i børneren, så har man nok mest af alt lyst til at hygge sig hjemme, når tiden endelig er til det. 
Jeg kan godt blive lidt rastløs til tider, hvis vi slet ingen planer har, f.eks. i en weekend. Når jeg sidder her og skriver det sort på hvidt (eller blåt på hvidt ;) ), så lyder det egentlig en smule hyklerisk at brokke sig over travlheden, men samtidig blive rastløs, hvis vi ingen planer har... Men jeg har bestemt også dage, hvor jeg ligesom Hannibal, bare gerne vil gå derhjemme uden at skulle foretage sig en disse! Måske kan jeg bare godt lide at have hyggelige planer at se frem til. Der er da ikke noget sjovere, end at gå og glæde sig!? 

Nå, men det var da lige et sidespor jeg kom ud på! Jeg ville egentlig bare vise jer et popourri af livet herhjemme på det sidste :)

Daniel og Jonathan har været på kastanjejagt og fyldte en hel stor plastikpose! 

Så skulle der selvfølgelig laves Kastanjedyr. Her sidder Hannibal og klipper 'ben'. 

Hvad gør man, når der er pizza-dej tilovers og drengene vil være med til at lave mad? Så finder man udstikkerne frem og laver små pizza-dyr (uden topping...?) - God idé Daniel :) 


Efterår er magisk! Jeg elsker gåture, der fylder en med duften af frisk luft og blade og hvor man får røde kinder mens man putter sig i sit halstørklæde. Og turene bliver ikke mindre skønne af disse to fartbøller! 

Kom og køb! I café Netto (ja, det synes H den skulle hede) 

Ingen kommentarer: